Wednesday 9 October 2019

A.U.G.U.S.T 24, 2019

Alhamdulilah dh naik umur utk tahun nie...  Actually sejak dh bnyk umur nie dh cm maleh nk fikir utk beday sndri.  Walhal ada kesah time beday aku yg lalu2x...  Sejak kes tu, aku mcm xnk expect apa2 dah... So tiap kali beday dtg, aku mcm x kesah jer.  Hehehehe... 

Tp Allah s.w.t kurniakan aku family yg sgt2 supportive. Syukur Alhamdulillah... Terima kasih ya Allah.  Aku terharu sgt bila en.partner ku + aris n.co wt suprise beday. Mmg aku x expect langsung coz yer la dh besar kan...  

Al.-kisahnya...  Subuh pagi aku dpt kek dr en.apai siap nyanyi2 bagai bhai. Pandai lak dia sorokkan kek mlm tu. Tgh harinya pas tu g rmh org kawen mkn kenduri. Gift door dpt botol air bhai. Brand Tupperware lg, Terbaek. Door gift skrg pon dh mcm2 leh dpt.  Best.  Bg aku x kisah la dpt apa asalkan tuan rumah ikhlas nk bg.  Dan aku sebagai tetamu terima sebaik-baiknya...

Pas tu,  tetiiiba en.apai bwa entah mna.  Aku srh balik jer la. Maleh nk merayap, xde mood. Bila tnya,  jwb nya. Jgn nk nyebok.  Tdo jer la dlm kete, dok diam2. Maleh tnya bnyk kali x jwb...  Aku tdo jer la.  Aleh2, dh smpai PD 😲 ko rsa.  Ngan bju kurung nyer bhai.  Igatkan stay sna...  Aleh2 dia ckp tgk matahari terbenam,  balik.  🙄

Cantiknya ciptaan Allah... 

Mcm2 la nyer...  Aduiiiyai. Bila mtk stay sna dia kata nk jmpe org ada discussion. Yer kan jer la.  Rupa2 nya dia dh bersengkongkol dgn adeq beradeq haku. Blk antar rmh mama...  Tetiba, suuupppriseee...  Adeq beradeq aku, mama abah, ipar duai, anak buah smua hado...  Except abg ammar coz dia x blk asrama. 

Terharu...  😭 tq semua...  Syg sgt2x.





No comments:

Post a Comment