Monday 4 March 2013

K.U.A.L.A L.U.M.P.U.R



PETANG - Lebih kurang pukul 5.30 petang (sabtu lalu) aku bergerak ke Chow Kit naik motor bersama en. suami la... saper lagi... hajat nak membeli hanger tudung, untuk disimpan supaya kemas dan teratur sikit... nampak sgt suka menyepahkan barang2... hehehe, tapi apakan daya stok plak xde, so kena cari inisiatif (betol ker haku eja?) lain la nampaknyer... rajin nanti aku buat cite psal simpanan tudung haku yea... 

Aleh2 nyer, nak btolkan butang baju en.suami pun terpaksa di tunda kerana orang yang nak membuat nyer tiada...

Maka... my rider bawalah jalan satu KL dari CHOW KIT - JALAN TAR/SOGO - DATARAN MERDEKA - CENTRAL MARKET - KOTA RAYA - PETALING STREET - BUKIT BINTANG - BERJAYA TIME SQUARE - PAVILION - AMPANG... (jalan luar bangunan jer...) O_O

Hambek ko... ader gak tmpat yg x sempat nak bwa round2 coz dah hujan... apa lagi, time 2 mandi hujan... YEEEAAAHHH...

Dapat aku ulaskan, sepanjang hidup di KL nie banyak juga pembaharuan yang dilakukan. Terkejut katak juga lak coz banyak tempat yang dah berubah sgt2... aku yang jadi teruja, tapi ada tempat yang tak best nyer... ada juga tempat yang aku rasa dah takut nak g coz di sebabkan persekitaran yang jauh berbeza dari dulu...

Wahahaha... Rindu nak g tuisyen naik bas ke Chow Kit, makan Laksa kat Jalan Tar (aktiviti kita org adeq beradik tiap hari Sabtu - Pasar Malam), shopping kat Sogo...  Dll... 

layan u-tube nie jer la... 








No comments:

Post a Comment